Віце-прем’єр міністр – Міністр інфраструктури України Борис
Колесніков сьогодні, 14 березня, презентував проект наземного метро
Києва. Київська міська електричка з’єднає лівий і правий береги міста
залізничним кільцем і візьме на себе значний пасажиропотік, ставши
фактично ще однією лінією метро. Таким чином, на думку влади, до
Чемпіонату вдасться повністю вирішити транспортну проблему Києва.
На
переконання Бориса Колеснікова, міська електричка в кілька разів
пришвидшить дорогу з лівого берега на правий і навпаки, а також
розвантажить основні лінії метро на 40%. Важливо, що маршрут
залізничного метро інтегрується в систему руху метрополітену, тобто
збільшить його довжину вдвічі. «Усі станції на залізничному кільці
будуть працювати як пересадочні вузли і матимуть вихід або до станцій
метрополітену, або поєднуватимуться з маршрутами руху міського
транспорту», – сказав Віце-прем’єр.
Він додав, що це перша за довгі роки спроба розв’язати транспортні
проблеми столиці. «Проект охопить кільцем всі райони Києва, перетне всі
лінії метрополітену та дозволить об’їхати довкола Києва приблизно за 60
хвилин, а дістатися з одного кінця міста в інший менш ніж за голину – це
дійсно прорив», – наголосив Борис Колесніков.
За підрахунками залізничників, інтервал руху складатиме 10-15 хвилин.
Всього по маршруту в години пік курсуватиме 12 пар поїздів, а далі ця
кількість буде збільшена. Зазначимо, що довжина маршруту (повного
кільця) – 50,8 км.
Проект наземного метро Києва буде реалізовано у два етапи. На першому
етапі його впровадження, до вересня 2011 року, працюватиме 12 станцій:
«Дарниця», «Лівобережна», «Троєщина», «Київ-Петрівка», «Сирець»,
«Рубежівська», «Борщагівка», «Київ-Волинський», «Караваєві дачі»,
«Київ-Пасажирський», «Видубичі», «Лівий берег». До травня 2012 року
(другий етап) столиця отримає ще сім станцій: «Київська Русанівка»,
«Відрадний», «Київ-Дніпровський», «Оболонь», «Зеніт», «Вишгородська»,
«Либідська».
Один електропоїзд складатиметься із 6-8 вагонів і зможе перевозити
одночасно 1000—1200 пасажирів. Орієнтовний обсяг перевезень по
північному півкільцю («Дарниця» – «Київ-Петрівка» – «Київ-Волинський»)
складатиме 48,2 тисячі пасажирів на добу, по південному («Дарниця» –
«Київ-Московський» – «Київ-Волинський») – 63,45 тисяч на добу.
Обслуговування пасажирів наземним метро планується максимально
адаптувати до європейських стандартів: залізничні платформи обладнати
сучасним накриттям, касовими павільйонами, місцями для інвалідів та
турнікетами. У межах пересадочних вузлів також планується збудувати
торгівельні комплекси для забезпечення пасажирів необхідним сервісом.
|