Суббота, 04.05.2024, 18:01

Макеевские региональные новости

Приветствую Вас Гость

Поиск
Друзья сайта

Партнеры

Агенство serm.biz.ua

Агенство недвижиммости Коммерсант

Переселенцы

Французские натяжные потолки

Портал для счастливых пар

Все для переселенцев

Натяжные потолки в Макеевке

Народный театр-студия Штрих г.Макеевка

Шевченковский район

Соломенский район

Автомедвежатники

Портал Работа в Макеевке

Макеевская организация Комитета Избирателей Украины

Святошинский район

Школа обучения избирательных комиссий

Олег Петров | Создайте свою визитку

Автозапчасти в Донецке

Статистика

Меню сайта






Всегда свежие Новости Макеевки

Погода в Донецке

Я.Интернет. Измерьте вашу скорость.

Календарь новостей
«  Май 2012  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Наш опрос
Если бы Президентские Выборы состоялись завтра за кого бы Вы проголосовали
Всего ответов: 348
Главная » 2012 » Май » 3 » По поводу переименований, давайте смотреть устав Макеевки
По поводу переименований, давайте смотреть устав Макеевки
13:09

Обращаю Ваше внимание на то, что при принятии решения Макеевским городским советом о присвоении имени Джарты В.Г. парку культуры и отдыха в Центрально-городском районе (Пионерский),городскому Дворцу детского и юношеского творчества и лицею  не были соблюдены нормы пункта 10  статьи 21 Устава г.Макеевки, согласно которой решение таких вопросов относится к компетенции общих собраний граждан города.

Стаття 21. Загальні збори громадян за місцем проживання

1. Загальні збори громадян за місцем проживання - це збори членів територіальної громади, що мають право голосу на місцевих виборах, які проводяться у межах міста або його окремих частин - будинків, вулиць, кварталів, житлових комплексів, мікрорайонів, районів міста, сіл, селищ або інших внутрішньоміських територіальних утворень, згідно з територіальним поділом, затвердженим відповідним органом в межах компетенції.

2. До компетенції загальних зборів громадян належить:

1) розгляд будь-яких питань, віднесених до відання місцевого самоврядування, в межах Конституції України та законів України, внесення пропозицій відповідним органам і організаціям;

2) обговорення проектів рішень міської, селищних та сільської рад та їх органів з питань місцевого життя;

3) внесення пропозицій з питань порядку денного сесій міської, сільської, селищних рад та їх органів;

4) заслуховування звітів міського, сільського, селищних голів, посадових осіб місцевого самоврядування , звітів керівників підприємств, установ і організацій, що належать до комунальної власності територіальної громади, порушення в разі необхідності перед відповідною радою питання про притягнення посадових осіб до відповідальності;

5) інформування населення про прийняті радами та їх виконавчими органами рішення, хід їх виконання, про закони України, Укази Президента України, інші акти органів законодавчої і виконавчої влади з питань, що зачіпають інтереси територіальної громади;

6) утворення органів самоорганізації населення; затвердження їх положень, внесення змін і доповнень до них, вирішення питань про дострокове припинення повноважень (розпуск) органів самоорганізації населення, а також про дострокові перевибори окремих їх членів;

7) внесення пропозицій щодо включення до складу комунальної власності об'єктів, які створені в результаті трудової участі громадян або придбані на їх добровільні внески, на продаж або безоплатну передачу цих майнових об'єктів іншим суб'єктам власності, передачі або продажу в комунальну власність підприємств, організацій, їх структурних підрозділів та інших об'єктів, що належать до державної та інших форм власності, якщо вони мають особливо важливе значення для забезпечення комунально-побутових і соціально-культурних потреб територіальної громади;

8) розгляд питань про надання допомоги інвалідам, ветеранам війни і праці, одиноким громадянам похилого віку, багатодітним сім'ям та іншим категоріям громадян; внесення відповідних пропозицій на розгляд міської, сільської, селищних рад та їх органів;

9) внесення пропозицій щодо встановлення міською радою місцевих податків і зборів, оголошення місцевих добровільних позик;

10) обговорення та внесення пропозицій щодо найменування, перейменування вулиць, провулків, проспектів, площ, скверів, парків, повернення населеним пунктам їх історичних назв;

11) обговорення питань, пов'язаних із залученням населення до ліквідації наслідків аварій і стихійного лиха, сприяння органам місцевого самоврядування, державним органам у проведенні робіт щодо ліквідації наслідків аварій; заслуховування інформації виконавчих органів міської ради про екологічно небезпечні аварії та ситуації і стан навколишнього природного середовища, а також про заходи, що вживаються з метою його поліпшення;

12) розгляд питань про кандидатури в Президенти України, у народні депутати України і депутати міської, сільської та селищних рад, міського голову, сільського та селищних голів, представників до складу виборчих комісій по виборах Президента України, депутатів міської ради, сільської та селищних рад, з всеукраїнського та місцевих референдумів, відповідно до чинного законодавства;

13) розгляд питань про відкликання народних депутатів України і депутатів обласної, міської, сільської та селищних рад;

14) розгляд питань про внесення на розгляд міської, селищних та сільської рад пропозицій про проведення місцевого референдуму;

15) розгляд питань про утворення ініціативних груп всеукраїнського і місцевих референдумів;

16) розгляд питань про введення самооподаткування членів територіальної громади міста, села, селищ для фінансування разових цільових програм соціально-побутового характеру;

17) обговорення інших питань, що зачіпають інтереси територіальної громади.

3. Загальні збори громадян мають право звертатися з пропозиціями до міської, сільської та селищних рад, державних органів, інших органів місцевого самоврядування, керівників підприємств, організацій і установ, які зобов'язані розглянути ці пропозиції та інформувати у місячний термін про результати розгляду осіб або органи, за рішенням яких було скликано збори.

4. У роботі загальних зборів з правом дорадчого голосу можуть брати участь міський голова, сільський та селищні голови, народні депутати України, депутати обласної, міської ради, сільської та селищних рад, посадові особи органів місцевого самоврядування, представники органів державної влади, об'єднань громадян, установ, організацій та підприємств, які мають зацікавленість у вирішенні питань, що розглядаються на зборах, а також особи, які не є громадянами України, які проживають на відповідній території на законних підставах.

5. Загальні збори громадян за місцем проживання скликає міський, сільський, селищні голови за власною ініціативою або за ініціативою депутата місцевої ради відповідного округу; за ініціативою не менш ніж 50 членів територіальної громади, що проживають на відповідній території. Міський голова може доручити скликати загальні збори керівникам виконавчих органів ради у районах міста.

Сільський та селищний голови скликають збори громадян на відповідній території попередньо повідомивши про їх скликання керівника відповідного виконавчого органу міської ради у районі міста.

6. Рішення про скликання загальних зборів доводиться до відома громадян, які проживають на відповідній території, не пізніше як за сім днів до їх проведення із зазначенням часу скликання та місця проведення, а також переліку питань, які виносяться на обговорення зборів.

7. У випадках, коли об'єктивно неможливо провести загальні збори громадян, за рішенням міського, сільського, селищних голів скликається конференція представників громадян за місцем проживання - будинків, вулиць, мікрорайонів тощо. Представники громадян для участі у конференціях обираються загальними зборами громадян, які проживають на території менших територіальних утворень, або визначаються органами самоорганізації населення, якщо вони скликають ці конференції. Норми представництва на конференції представників громадян встановлюються органом, який їх скликає. Порядок скликання, проведення, а також компетенція конференцій представників громадян за місцем проживання визначаються відповідно до пункту 5 цієї статті.

8. Загальні збори громадян є правомочними за умови присутності на них не менше половини членів територіальної громади, які проживають на відповідній території. Конференції громадян є правомочними за умови присутності на них не менше двох третин обраних або визначених представників.

9. На загальних зборах (конференції) громадян головує особа, що визначена органом, який скликав загальні збори громадян. Для ведення протоколу зборів (конференції) обирається секретар зборів.

10. Порядок денний загальних зборів (конференції) громадян затверджується за пропозицією органу, який їх скликав.

11. Під час проведення загальних зборів (конференції) громадян складається протокол, який підписується головою і секретарем загальних зборів (конференції) громадян. До протоколу додається список учасників зборів (конференції) із зазначенням місця їх проживання.

12. Загальні збори (конференція) громадян приймають рішення з розглянутих питань. Рішення загальних зборів (конференції) громадян приймаються відкритим або таємним голосуванням більшістю голосів від кількості присутніх на них громадян, які проживають на відповідній території.

13. Рішення загальних зборів (конференції) громадян враховуються органами та посадовими особами місцевого самоврядування, керівниками підприємств, установ і організацій, яких ці рішення стосуються. Органи та посадові особи місцевого самоврядування, до яких звернулися з пропозиціями загальні збори (конференція) громадян, повинні розглянути такі пропозиції не більш ніж у 30-ти денний термін та повідомити про результати їх розгляду міського голову та суб'єктів, за ініціативою яких було скликано збори.

14. Витрати, пов'язані з підготовкою та проведенням загальних зборів (конференції) громадян, здійснюються за рахунок відповідного місцевого бюджету або за рахунок добровільних внесків жителів міста відповідно до території або місця проведення.





Просмотров: 619 | Добавил: makeevkanews