Вторник, 14.05.2024, 13:42

Макеевские региональные новости

Приветствую Вас Гость

Поиск
Друзья сайта

Партнеры

Агенство serm.biz.ua

Агенство недвижиммости Коммерсант

Переселенцы

Французские натяжные потолки

Портал для счастливых пар

Все для переселенцев

Натяжные потолки в Макеевке

Народный театр-студия Штрих г.Макеевка

Шевченковский район

Соломенский район

Автомедвежатники

Портал Работа в Макеевке

Макеевская организация Комитета Избирателей Украины

Святошинский район

Школа обучения избирательных комиссий

Олег Петров | Создайте свою визитку

Автозапчасти в Донецке

Статистика

Меню сайта






Всегда свежие Новости Макеевки

Погода в Донецке

Я.Интернет. Измерьте вашу скорость.

Календарь новостей
«  Январь 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Наш опрос
Если бы Президентские Выборы состоялись завтра за кого бы Вы проголосовали
Всего ответов: 348
Главная » 2011 » Январь » 28 » Головна мета пенсійної реформи — забезпечити соціально справедливу систему розподілу пенсійних коштів і гарантувати стабільну виплату пенсій
Головна мета пенсійної реформи — забезпечити соціально справедливу систему розподілу пенсійних коштів і гарантувати стабільну виплату пенсій
01:09

Чому пенсійна реформа не має альтернативи?

 

Дефіцит Пенсійного фонду зростає щорічно: у 2009 році – 30 мільярдів грн, у 2010 – 26,6 млрд, наступного року, якщо нічого не робити, він складе близько 20 мільярдів гривень. Ці кошти доводиться виділяти з держбюджету, відбираючи їх у лікарів, вчителів, відмовляючись від державних інвестицій та створення нових робочих місць.

Надзвичайно високий рівень співвідношення пенсійних видатків до ВВП. У минулому році пенсійні видатки складали 18% від ВВП – чи не найвищий рівень у світі. Цього року, зважаючи на зростання економіки, вони дещо нижчі – 16,3% ВВП. Це тягар, який не винесе жодна економіка. Для розвинених країн, які теж мають подібні демографічні проблеми, -- норма 9-11%.

Один з найвищих у світі рівень навантаження на заробітну плату: лише соціальне страхування – 41,2%. До того ж, ці надвисокі внески майже повністю сплачує роботодавець. Це заганяє зарплати у тінь та позбавляє державу можливості підвищувати ставки під час кризи.

Кількість працюючих поступово знижується (з 15,8 млн. у 2006 році до 14,4 у 2010р.), тоді як кількість пенсіонерів залишається майже незмінною на рівні близько 13,7 млн.

Великий розрив між розмірами пенсій (доходить до 100 разів), що викликає невдоволення у суспільстві. Дві третини пенсіонерів отримують пенсію менше 1 тисячі гривень.

Великий розрив між пенсіями чоловіків та жінок. Середній розмір пенсії за віком у жінок складає 872 грн., у чоловіків – 1327 грн.

 

За словами віце-прем`єра — Міністра соціальної політики Сергія Тигіпка „за умов збереження діючої системи пенсійного забезпечення ми приречені на постійну кризу. Дефіцит коштів Пенсійного фонду гальмує інвестиції в економіку та зумовлює все нові запозичення. На кінець 2010 року сума державного боргу сягатиме 41% ВВП. Лише для його обслуговування наступного року потрібно більше 70 мільярдів гривень – п’ята частина держбюджету. Крім того, діюча система в очах суспільства не є справедливою”.

 

Головні причини ситуації, що склалася:

 

Надзвичайно несприятливе співвідношення працюючих-платників пенсійного сбору та пенсіонерів. Вже зараз на 14,4 млн. офіційно працюючих припадає 13,7 млн. пенсіонерів. Найближчими роками їх чисельність зрівняється.

Економічна криза, скорочення робочих місць, тінізація економіки. Лише за минулий рік було втрачено 970 тисяч робочих місць.

Низький рівень офіційних зарплат – один з найнижчих у Європі. Зараз середня зарплатня у державному секторі становить 2400 гривень, а у приватному – 1800.

Великий розрив у розмірах пенсій. Згідно зі світовими соціологічними дослідженнями, розрив між доходами 10% найбідніших та 10% найбагатших більше ніж у 9-10 разів викликає суспільне невдоволення.

 

Сергій Тигіпко: „Причини кризових явищ у пенсійному забезпеченні носять системний характер. Їх вплив не може бути усунутий без комплексних системних перетворень не лише у пенсійній системі, а й в усіх галузях економіки. Виплату пенсій навіть на нинішньому невисокому рівні без реформ гарантувати не можна”.

 

Особливості проведення реформи

Збереження гарантій. Умови нарахування та виплати пенсій для нинішніх пенсіонерів залишаються незмінними.

Поступовість. Пенсійний вік для жінок з 55 до 60 років, буде збільшуватись упродовж 10 років - на 6 місяців кожного року, починаючи з 1 лютого 2011 року.

Відновлення соціальної справедливості. Максимальний розмір пенсії обмежується 12 прожитковими мінімумами.  Спеціальні пенсії, на період роботи пенсіонера, буде знижено до загального рівня. Пенсії держслужбовців буде зменшено з 90 до 80 відсотків від рівня зарплати. Пенсійний вік для чоловіків-держслужбовців буде підвищено до 62 років. Нинішні великі спецпенсіїне будуть індексуватись доти, доки вони не досягнуть рівня 12 прожиткових мінімумів.

 

Пенсійна реформа передбачає спеціальні компенсатори

Для покращення умов пенсійного забезпечення працівників бюджетної сфери (освіти, культури та охорони здоров’я) при виході на пенсію запроваджується одноразова допомога у розмірі 10 призначених пенсій;

На період підвищення віку пенсія жінок буде збільшуватися на 2,5 % за кожний рік. За десять років розмір жіночих пенсій зросте на 25 відсотків.

 

Реалізація реформи дозволить стабілізувати систему

n                   Гарантувати стовідсоткової виплати пенсій зараз і в майбутньому.

n                   У десятирічний період вивільнить додатково 1,8% ВВП для потреб пенсіонерів.

n                   Відновить соціальну справедливість в системі пенсійного забезпечення.

n                   Забезпечить економічне зростання та детенізацію.

 

Просмотров: 714 | Добавил: makeevkanews